Jahapp

Då var denna helg och vecka över igen då, Snart drar jag iväg också. Det ska bli skönt! Men har en orolig känsla i kroppen (som alltid) innan jag ska flyga. Tycker det är jobbigt. Jag blir helt knas när jag ska till Arlanda för att sedab ta ett flyg därifrån å lämna Sve. Fast jag vet att det är kul så blir det att jag är darrig & mår illa. Vet inte vrf jag mår illa om det är för att jag inte kan äta ngt eller om det bara är nerverna som spökar eller om det är magsjuk? Haha sånt visar sig! Ronja får lugna ner mig samt mamma <3 Hoppas det funkar, för nu är ju Sis inte där å stöttar mig som hon gjorde förr förra året :/

Ngt som jag med är fruktansvärt rädd över, det är att vi måste avliva Isak eller ngt.. :'( VILL INTE!!!! Lilla bubben.

Jag måste få skriva av mig, efetrsom jag inte är personen som pratar om det. Jag har insett nu att det inte funkar. Jag får itne fram mina känslor så som jag vill. Lika med när jag ska berätta om ngt. typ en hi eller om ngn bra film det går inte! Jag bara stakar mig fram å sen säger ja: äh det låter aldrig bra när jag berättar men den är bra. kolla på en trailer på youtube eller ngt. Haha

Jag har jobbat i helgen å haft samkväm med laget. Det var myspys + att det var ruuligt! :)

imorn väntas skola å mängder med plugg! suck

 Bubben


Kommentarer
Postat av: Linda

Är han sjuk? :(

2009-03-01 @ 21:34:05
Postat av: Milla

Vaddå avlivas?? Vad snackar du för skit? Han ska leva tills han blir gammal.

2009-03-01 @ 23:46:08
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: Milla

Du behöver inte vara rädd för nåt som inte kommer att hända ;)

2009-03-02 @ 13:09:28
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oj, vad har hänt med honom? :(

2009-03-02 @ 20:48:22
URL: http://withinthesleaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0