Herre min skapare!

Jag funderade starkt på att vara hemma idag, vilket jag bestämde mig för att INTE göra. :)
Var på religionen som det inte hände så mkt på. sen avre samhäll där det absolute inte hände ngt!

Tog 12.05 tåget till Öhus, går hem till Tim där Bea är. Vi sätter oss & pluggar natur. Fan avd vi var irriterande & svor.

Sedan kollade vi lite på tv också, för det var vi värda (a)

När jag sedan kom hem åt jag tror ja? sen kolade jag på tv & vad hände då? Jo, men jag somnar självklart! Vaknar med en dunder huvudvärk. ska försöka plugga lite mer nu :s

Sjuk mig vad mkt det är nu urk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. Men vi lyckades iaf ju, hoppas ja (A)

2009-03-24 @ 17:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0