& here we go again

Nej, men när vaknade jag idag då? kl 7! kl 7? Jag kunde sovit 1h längre dessutom! det känns lite jobbigt för nog är jag trött allt.

Jag ska börja platta migg hår, klä på mig lite kläder (nu vad jag hittar, känns som allt är nerpackat) försöka äta lite frulle. Min mage håller på å vänder sig upp & ner redan. Vrf utsätter jag mig för sånt här? UTMANINGAR är bra roligt ändå! :) äventyr tror jag det kan kallas också.

Lär väl fixa lite nu. Ska försöka hinna uppt mig efter jag har kommit hem från träningen & innan vi åker imorn. För det vill ni väl? ;) haha en liten lägesrapport sådär..

nåväl over and out



Kommentarer
Postat av: Emma Olsén

Alexandra Tufvander , nej det tror jag inte , en kompis från norrköping ! :P

:D i sigtuna :D

<33

2009-03-05 @ 09:51:33
URL: http://emmaolsen.blogg.se/
Postat av: Linda

aha! då hinner vi ses när du kommer hem! jag är i örbyhus till den 24 :)

2009-03-05 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0