Efter helgens bravader

Okey. Jag ser itne fram emot denna vecka. Nationellt prov mån ons, samhäll tis fre natur. urk

Men hey, jag kämpar på. Ok nog för att jag fortfarande inte har gjort mitt tal som jag ska hålla imorn eller ens har läst hela häftet är ju en annan sak.

Jag kan verkligen itne sätta mig dagar i förväg och plugga/ planera. Det funkar itne för mgi för jag tänker: Äh det där hinner jag göra senare. Det där hinner jag göra imorn å bla bla bla å dagarna går å vipps så är det sön kväll & fortfarande har inget hänt! Varför? Jo, jag skjuter upp på det. Men så har jag faktiskt jobbat i helgen också. (a)

Mkt som är jobbigt nu. Jag behöver nog komma iväg igen. Rummet ser fööör jävligt ut, böckerna med plugg läggs på hög det där jävla körkortet ska tas!

Kanske dags att prioritera. ha! Jag försöker, men dock inte tillräckligt.

Inte nog med att skolan blir jobbigare när det är som det är också. Suck. Att vi/ ni orkar..




Det sägs att jag har för mkt kläder, men kan man få för mkt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart var du idag stumpan? (a)

2009-03-30 @ 15:13:48
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0