Döma

Tanken slog mig hur snabbt man egentligen dömer en person utan att man känner den. Man kollar på en bild. Man bildar sin uppfattning och sedan när man träffar personen så sitter den där uppfattningen kvar. Eller så släpper den. Men just den där första känslan man får när man träffar någon för första gången, att man ska bilda uppfattningen då. & den ska stämma hela tiden! Okey, jag kan ju erkänna att jag har "dömt" ut personer i förväg, men när jag väl har träffat personen så har jag ändrat uppfattning. Bara för att en annan tycker på sitt sätt behöver det ju inte betyda att jag också måste göra det. Livet är skumt.

Jag är iaf klar med natur pluggandet. Det är nice! Sedan lär jag kolla på sv & samhällen, men en annan dag. För nu ska Milla fixa ngt med mitt hår? & sedan blire Let´s Dance. Heja Laila!
 
Just ja! Magnus Samuelsson kmr till Ö-hus dagen! Cooolt ju!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah samelsson, carro! :o Samuelsson ;)

2009-03-30 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0