Att jag orkar

Jag blev hemma idag från skolan. Varför? -Därför.

Jag är så omotiverad, opepp på precis ALLT! Inget känns roligt längre. Idag borde jag ha städat rummet & pluggat samhäll, men vet ni vad? Jag hade inegn lust. Hur fan ska det här sluta för mig? Jag måste verkligen ge mitt yttersta nu för att verkligen klara av att kunna ta studenten! Okey, så ruskigt illa äre inte men jag känner så.

I övrigt är jag trött, kallsvettig och ont i axlar & nacke. Åldern? Hur ska jag då kunna leva till 30 om det börjar såhör redan? jag är ju tonåring ännu ju för tusan!




Inte nog för att det blir sämre än vad det är (för det kan det alltid bli) Jag kan inte prata om det jag vill. Jag kan inte säga ngt för vem lyssnar egentligen? Okey, jag hör i mina tankar hur det låter "nu ska hon söka efter medlidelse, men vet du vad? Vi bryr oss inte"

Suck på det här- ge mig en one way ticket to the Gran canaria, Australien eller vfart fan som helst! Gbg går också bra.

Det är iaf miljöombyte som gäller för mig på lovet kan jag ju garantera!

Just ja, ngt roligt som kan skrivas i denna altför neggo blogg for the moment är att damlaget gick upp till div 4 utan att kvala eller komma i topp 3 den ni! För det är i Öhus det händer ;)



Just ja! Jag fick ett ruuligt vykort idag av Ynk! Bättre sent än aldrig ;) Det var väldigt roligt, men du får nog översätta det ena kortet knasfia! Haha


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, säger jag ska göra nåt så göra något så gör jag det, men det kan ta tid... lång tid:P bring me the card and i will translate för jag minns inte vad jag skrev:P

2009-03-31 @ 23:46:04
URL: http://thereseialperna.blogg.se/
Postat av: Sis

Jag lyssnar. Sluta tänk o gör skiten bara. Inte hela världen att det går lite knas.

2009-04-03 @ 00:40:33
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0