Wiie

Idag är det äntligen söndag! Men vad är det jag ser?? Det är sol ute :D & vem jobbar då?? JAG

suck, men det ska bli fint väder den kommande veckan såg jag. wiiiieee då gäller det att ligga och pressa

Idag ska jag jobba igen, därav den tidiga timman av inlägget, men jag går upp så tidigt att jag hinner bli klar sisådär 30 min innan jag börjar. Lite tråkigt.

Just ja! Kollade på Push igår. Den var faktiskt himla bra ändå. Dock blev jag besviken på slutet. Men när jag skulle gå o lägga mig var det 50 min kvar av filmen att jag var tvungen att glo på slutet för det var spänning må ni tro. Men äh vad fan på 2 dygn har jag iaf sovit alldeles för lite enligt mig sj. Sovit totalt 12h nu. visst det låter mkt o så, men jag behöver 8h sömn/ natt.

Nåja,

Oooooh baby baby it's a wild world :D

Nej, nu vankas det jobb go ICA (Y) Jiiipppieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0