Update

Jag har inte pallat eller hunnit blogga på en evighet känns det som. Jag har iaf umgåtts väldigt mkt med hjärtat och sedan med Tompa & Ynk.

Efter Johans jobb i torsdags drog vi till Ynk's stuga i Hållnäs. där blev det mat och myspys. Vi åkte ut med båten och jag tyckte det var mysigt-men jag var livrädd! Hua mig

Vi sov över där och jag var skit trött innan vi gick och la oss, men när vi väl la oss i sängen så hatar jag verkligen när det är helt knäppt tyst! Hemmabrukar jag ha radion gå eller en film. bara för att det ska låta. Så jag snackar stup i ett med stackars Johan som verkade bli lite irriterad på mig efter ett långt snack. Så tillslut frågade jag om han var irriterad, vad fick man till svar då? Men klart jag inte är! Prata på du, då vet jag att du är här.. naww (a) 

när jag tillslut somnade vaknade jag flera ggr på natten av att det var kallt? Seriöst, jag frös! Vi gick iaf upp kl 7 (?!) och jag har nog aldrig sett Johan så jäkla morgonpigg! Kl hann knappt ringa klart så var han uppe ur sängen. Sådär ja. Jag låg och drog mig- självklart!

De andra äter frukost, jag kunde inte för jag mådde illa som alltid. Nej, jag är inte gravid! Sedan bar vi av mot leksand. Jag sov mer eller mindre på dit vägen. Mådde illa som ett as!

Sedan när jag hade fått sovit en stund var illamåendet som bortblåst. Härligt! Vi kom fram lite efter 11 och vi kollade runt lite sedan blev det lunch för mina medmänniskor och sedan lite frukost för mig.

Sedan var det dags för bada och äventyra :D det var ruuligt och vädret var på topp, lagomt med människor och jag var där med människor jag tycker massor om. Helt klart en väldigt bra dag!

Vi drog hem vid 5 för då hade vi barn fått nog. Johan körde hem, jag satt i fram och de andra två småbarnen fick sitta i bak :) Vi stannde på statoil så jag fick köpa min efterlängtade bandit rock skiva! Efter att ha lyssnat på 1 a skivan var det dags att lyssna på radion. Fotbollstime. Jävlar vilken rysare! Så vi börnade som dårar till stugan i Hållnäs för att hinna se förlängningen. Och det gjorde vi! Johan & Tompa är som galningar när de kollar, för att int enämna Ynk som skrek! haha

Jag hade väldigt roligt, trevligt, underbart och allt är positivt!



grill masters


värden


Vi åkte båt


Det var väldigt fint när vi åkte


Sötnosen min verkade vara rastlös där ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0