Tacka vetja fastlandet!

Okey, för att sammanfatta min resa har den vart helt ok. Precis ett O och ett K. Okey alltså. Den kunde vart sämre om man velat, men vi gjorde det bästa utav situationen då det var kallt som på Nordpolen och blåste orkanvindar som tusan. Brr kallt vare.

Resan dit var rena helvetet. Det guppa o det enda man hade i tanken var att ska jag spy eller inte? Vilket jag bestämde mmig för att INTE göra. (Klappar mig själv på axeln) sedan efetr många om och men var jag på Åland. Återigen klarade jag mig till denna sketna lilla ö.

Vi lekte lekar, hade tipspromenad och åt på en liten rockig pub typ. Vi tog sedan gratis (?!) buss tillbaka. Som sagt så vare gryymt kallt.

Vi satt nästan hela klassen i vår stuga som jag, Mia, Elin, Malin, Hanna och Mathilda sov i. Det var inte så trångt för mig o Hanna iaf. haha Även Nina, sv/religions läraren var med och det var fan i mig kul! :D Vi somnade väl efter 2 ngt sånt och kl ringde halv 9. Jag var heeelt död som resten av gängen-UTOM Hanna som var fett pigg. galning :p

Det var frukost, och mina tankar bävades redan över hemresan. Det var liksom jag kan fan betala en helikopter för att slippa åka båt, eller kan man inte bli nedsövd? Jag tog faktiskt åksjukepiller dit resan men de vägrade ju hjälpa. men idag tog jag 2 piller och jag mådde sååå mkt bättre.

På båten kunde jag äta å var allmänt pigg :D det var skönt att förengångsskull känna sig helt ok.

Kmr hem, blir strömavbrott och kallt. Jag somnar med min efterlängtade filt och sedan när elen kom tillbaka igen vare Beverly Hills och jag somnade åter igen efter det hade slutat. Jag tränade alltså inte idag för min ork var bortom min kontroll. haha

Nu sitter jag här, i mitt rum, nyduschad och ska lägga upp lite bilder på face.. mohaha (6)

Dagens undran (fast som jag har fudnerat ut på länge men vet inte svaret)

Varför är pizzorna runda när pizzakartongerna är fyrkantiga?

Om någon har ett bra svar på det tar jag tacksamt emot det :)

Just ja som en liten avslutning på det hela, jag är glad att jag inte tar studenten imorn, kolla vädret! Jag ver och hoppas på bättre väder nästa v.. (Y)(Y)(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0