Sweet

Jahapp idag så drog jag in till stan med syrran. Allt gick enligt planerna.

Jag handlade: lösnaglar, parfyme, adidas tröj/jacka, strumpbyxor, jeansleggings,  puder, hårfärg och skavsårsplåster. Kan ju säga att det blev väldigt bra grejor, men ack så dyrt. Bara å snåla nästa mån. Skrämde dock sötnosen. hihi

Var hemma hos Doris på kalas med fika. mkt gott! Fick även studenpresent utav henne och Monica. Ni får se på fre hur det ser ut ;) Väääldigt sött äre! så fick jag även rosa rosor så klart väääldigt fina! Men de fick sova kvar hos doris eftersom det var dags för mitt lilla äventyr igen. 

Stod och väntade på bussen i ca 15 min. tidigt ups. Så ringde med Ynk för hade fett tråkigt! pratade typ i 35 min (Y) sedan var jag framme i Husby igen och hade det suuupert! Kom hem för ca 30 min sen.. 

Imorn är det håret som ska fixas! 

Peace out 

För att jag är jääävligt glad

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0