Söndag

Ja, efter jobbet satte jag mig ner vid datorn för att varva ner lite. Lyssna på musik och tagga till match, sen efter ca 20min hemma kmr mamma in: Carro!!?? Vi ska ju åka nu. har du itne packat eller bytt om?? :O ehum nej? Vad har du gjort? lyssnat på musik. (a) - aaaahhh

Så vi drog iväg till matchen som var i Tobo mot Rådmansö. Första halvlek spelade vi väldigt bra, men med knappa 5 min kvar så måste ju jag självklart sparka på en spelare (dock inte med flit faktiskt)  så de får frispark ngn m utanför målområdet så PANG! 0-1 uuups.

Men vi kom igen! eller tja matchen slutade 3-5 dock jävligt orättvist! Vi var faktiskt mkt bättre.. Synd att det är målen som räknas.

Jag har ont under fötterna, mitt lår OCH axeln/nacken. Heja mig! 19 bast liksom (Y) tummen upp på den

snart är det studenten som gäller :D Hoppas veeeerkligen på värme och sol.. ååh älskade sol

Men innan det blir fre, vill jag att det ska vara ons igen för då får jag träffa sötnöten igen (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0