Sol sol sol

Först och främst så vill jag säga välkommen till solen som bestämde sig för att titta fram idag. :)

Johan och jag vaknade vid 9. somnade dock vid 2 tror ja. sedan hade jag tydligen berättat att jag ville ha kräm och mjölk mitt i natten. och ryckt flera ggr. hihi (a)

Vi solade tills det kom ett jätte moln som innehöll lite regn. Så vi packade ihop våra saker och gick in och glodde på tv. standard grejen.

Han åkte hem efter 2 =( skulle jobba idag.

Så jag har typ gått och ätit för jag har haft tråkigt. sedan har jag somnat 2 ggr på soffan id etta fina väder! Fy skäms på mig! Men sånt som händer.  Just nu väntar jag på att pappa ska kvicka till så vi kan ta tag i våra kroppar och börja röra på sig lite. Det skadar inte :)



Jag har vart liten smal neger en gång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0