Phu!

Solen hettar på bra. Efter 8 ngt messade jag med Johan och frågade om det blev ngn soffa- det blev det! Han hadeplaner på att sitta in soffan utan mig- så jag kom till Joahn där helahans familj var och kollade även in byrån och glasskåpet som stod på plats. Nu börjar han få mer ordning i sin lägenhet :)

Hampus var för övrigt as dryg haha jag tyckte det var skit kul :) Efter att dem åkte hem glodde Johan och jag lite på 40 year old virgin. väldigt rolig film må jag säga- och nej, jag hade inte sett den. haha

Sedan blev det en sån här diskution:

Johan..  Ska vi ut och gå?
-Ut och gå? Vi har ju ingen hund..
-nej, men vi kan väl ut och gå för det? Måste vi ha en hund som ursäkt alltså? :p
- ja, jo det kan vi väl. vart ska vi gå då?
- Du hittar häromkring. Du får bestämma.

Efter ca 5 min var vi ute. Det var väldigt skönt ute och det var för mkt skog för att jag skulle tyckte att det var mysigt. Det var det till en början, tills Johan säger: stanna. Tyst! Lyssna. Livrädd som jag var så tror ni inte att man hör ngt då? Ett jävla rådjur som ska gå över vägen och jag skriker till å börjar springa iväg för blir så rädd- att jag skämmer Johan med.  Säger han :p

Kl är kanske lite över 12, när vi slår på Miami vice. En väldigt bra film, men gud vad trötta vi var. Somnar efter filmen är slut. mer död än levande typ- och det var varmt till en början. sedan blev det svalare igen.

Vaknade vid halv 6 tiden av att en geting kom på besök- inte okey!  och sötnosen trodde att kl var halv tio. så det var bara att somna om. vi gick upp vid 10 typ.

Sedan har vi mest degat framför soffan, för vi orkade inte gå ut i värmen. Jag tog 13 bussen hem och lekte med Rooney innan mötet. Väldigt trevligt.

Nu sitter jag i vardagsrummet och avlider av värmen som alltid. Jag sprang spåret idag med Rooney efter vårt möte- mkt starkt jobbat av oss!

Ikv händer nog inte så mkt... Östhammar imorn iaf




sötnosen<3


Kommentarer
Postat av: natalie

oddsen är långt ifrån stora!? bra less.



ni är så söta carro! fan, rocka :) jag minns när vi gick till tåget någongång under tvåan och du berättade massor om johan. och nu sitter ni här. gull :)

puss mandeltuss <3

2009-07-01 @ 10:27:08
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0