Oj oj oj

Det händer lite grejor här!

Jag lever mina dagar tillsammans med Johan typ. Han har semester nu o det gillas mkt!

I lör var det 60-tals kvällen. Ynk & jag var på förfest hos Elin- väldigt roligt! Sedan kom vi till Ottars efter tio. Johan & Tompa var kvar i husby typ. Så vi bestämde oss att vi behöver fan myggmedel! Så vi började promenera mot våra pojkar och sedan klev Ynk in i fårhagen. haha ingen visste vrf- inte ens hon sj. hihi

Men det var roligt. O man träffade på massa roligt folk. helt great kväll! sötnosen min hade glömt sina nycklar så vi promenerade hem till hans päron och sov där. Jävlar vad varmt det var!  Det blev frukost efter 12 hemma hos Johan, dit Tompa o therése kom. Sedan skulle Johan tvätta, efter det drog vi hem till mig käka kräm & mjölk och drog sedan vidare till bergstecktet (stavn?) i Tierp. Väldigt mysigt och härligt var det! Självfallet var Ynk o Tompa där med.

Vi kom hem till mig efter 6 tiden. Vi åt, kollade på fotbollen och var ute och gick med Isak sen. Det var väldigt skönt ute, dock väldigt myggigt! usch

Vi gick och la oss efter 23. Slog på hey Baberia och jag dog som vanligt av värmen typ. Slocknade fort som satan enligt Johan. Jag somnade vid fotänden och låg så typ hela natten. haha Johans alarm ringde vid 7. Kl 8 skulle han vara i bergby för att lämna sina pärons bil på service. Jag var skit trött. mer död än levande tror ja.

Idag har jag kört i Gävle,  och det har gått jävligt bra faktiskt! Kom hem för en 30 min typ. Nu ska jag ut med Isak i denna gassande värme.

Bilder från helgen kmr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0