nurå??

Jag är rätt så duktig ändå. Jag har faktiskt städat idag, men dock inte rikitigt helt klart ännu.. Men det hinner jag göra ikv :)

Jag har så tråkigt just för tillfället. Finns verkligen inget att glo på tv eller ngt att göra på datorn. Just nu lyssnar jag på bandit rock och det är dead by april-losing you. pricken över i:et bra låt so to speak.

sedan har jag sett att det ska regna på studenten =( men att det sedan skulle bli sol. Jag ber fort för fint och varmt väder.. hoppas hoppas.

Annars då? jo, jag är jävligt mätt för tillfället. O min kropp idag är fan mer död än levande. haha sånt som händer, man är ju ingen ungdom längre så det där med att stretcha före och efetr träning och match kanske inte är så dumt :)

Jag vill ha bandit rock skivan!!!

Imorn är det studentmiddag. Ska bli trvlig och roligt hoppas ja :)

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0