Nu så

Okey, jag kanske ljög. Det kanske inte blir ett lågnt inlägg, men det blir ett inlägg iaf.

Igår var jag i Tierp & sedan kom Johan hem till mig. Vi gjorde lasagne och fick klart MVG.
Sedan avr det fotbollsmatch och Johan fick se mina dubbelhopp som jag ska lära honom. hihi

Sedan blev det fika på kvällen och vi kom i säng runt 12-1 ngt sånt.

Vaknar efter 10. Sedan har vi degat i soffan och glott på tv. Efter många om och men så drog vi till ica och handlade ingredienser till att laga mat. Vi drog hem till Johan och lagade återigen mat och sedan har jag mer eller mindre tvingat honom att kolla på Beverly Hills. stackarn. men han klarade det. Sedan när maten var klar var det dags för att glo på Wallander- ja nu kmr jag inte ihåg vad den hette, men det var väääldigt seg att jag somna typ.

Annars har vi kollat på lite fotboll innan mamma kom och hämtade mig och Johan drog till jobbet stackarn. Nu får jag sakna ihjäl mig till söndagen- för det är inte förns då jag får träffa honom..

Imorn ska jag träffa Hulda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0