Nu är det bekräftat

Nu är det verkligen bekräftat. Jag har tagit STUDENTEN! Det var en sån jävla härlig känsla!

Jag fick smycken och massor med blommor å 2 st nallar. Sedan ska jag få halkbanan & drogteorin av mor + far. tummen upp på den (Y)

Jag fick äntligen träffa min sötnos igår. Han kom till Ronja där det var en hel del folk. det var blött, kallt och trött. Jag var jävligt trött så vi drog lite innan tolv. Pratade minnen med Bella iaf. det var skoj.

Kom i säng kl 1 och var jätte trött verkligen, Men vaknar 8.30??? Kunde inte somna om så gick upp 45 min senare när jag insåg att det bara var att gilla läget.

Duschade, käkade frulle och tog sedan bussen till husby. Kollade på match med Ynk. Rex vann mot Karlholm 2-1. Sedan skulle jag ta bussen trodde jag då. jag hade så klart kollat fel i tidtabellen så jag fick återigen tillbringa lite mer tid med sötnosen. det var helt ok liksom :)

Kom nyligen hem då Ynk skjutsade hem mig. Väldigt snällt! Så hinner knappt vara hemma i 30min och mamma kmr: Carroooo, Isak måste ut. S U C K ! ! !

Man hinner kanppt komma hem så ska Isak ut. orka!

Ikv blir det 100-års jubileum med Tompa, Ynk & Johan. hoppas det inte regnar och är kallt...

Bilder från studenten kommer senare. Det är som vanligt. Jag har med mig kameran och knäpper överdrivet mkt kort, men sedan blir det jobbigt att lägga in det på datorn så får se när jag gör det.

Kommentarer
Postat av: Madelen

Grattis till studenten då :)

2009-06-20 @ 07:54:52
URL: http://madylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0