Mardröm

Herregud! Vad jag drömmer nu förtiden. En del är helt underbara och en del är väldigt mkt värre.

Som i natt. Jag drömde om vår student. Den var bra tills min klänning gick sönder och jag fick illa kvickt springa hem för att hämta syrrans gamla klänning. Jag kunde ha den, MEN jag hann inte till vi skulle springa ut.. :s jag var såå besviken! Jag fick inte ens använda min studentmössa eller mitt champangeglas.. fy hoppas denna dröm inte blir till verklighet iaf.

Nej, nu är det dags för jobb =( Jag är bajs trött, men somnade faktiskt väldigt tidigt. somnade faktiskt innan 23. vilket är jävligt bra gjort! Sedan att Milla ringer och väcker mig vid 3 är ju en annan sak, men vette fan vad hon sa eller vad hon ville. (Y)

See you 

Kommentarer
Postat av: sofie

ajdå, men känns som att alla kommer ha likadana klänningar typ :p vart har ni köpt eran klänning då?

2009-06-07 @ 13:31:31
URL: http://sofi.blogg.se/
Postat av: sofie

okej, men jag har köpt min på dea, kanske inte är exakt lika då.

2009-06-07 @ 21:05:54
URL: http://sofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0