Måndag & ingen skola

Det här börjar ju bra. Jag kan fortsätta med att lägga mig när jag vill och det är aldrig mera upp tidigt för att gå till skolan. never more!

I lör kollade jag på fotboll med Ynk i Husby. Rex-Karlholm och Rex vann med 2-1. mkt bra gjort! Dock regnade det en hel del. Men vi hade paraply men det var lite kyligt ändå. Sedan skulle jag smart nog kolla i busstidstabellen. DÅ tänkte jag att ja, men nu gäller ju den nya tabellen. Ha! Eller inte! så när jag trodde att det skulle gå en kl 14.02 vilket det heller inte gjorde, men sån tur så satt jag i bilen tsm med Ynk så vi drog sedan till Tompa och hängde där innan jag gick till hem till Johan.

Fick skjuts av Ynk hem sedan. Vid 4 tiden ngt. så det var bara att käka, fixa sig i ordning sig för vi skulle dra vidare till 100-års jubileumet i Ottars. Hon kom och hämtade mig vid 22-tiden. Vi dunka i bilen yeah

Väl där trodde jag & nk att det skulle vara skit kallt! men det vare inte. väldigt trevligt och roligt folk var det där och några i Rex försöker få mig & Ynk till att gå över tid... vem vet hur framtiden ser ut? :p jag känner att ingenting är omöjligt.

Sedan kom man i säng efter 3 ngt. sov verkligen ingenting den natten! det var varmt, några snarkade och jag vaknade varje timme typ. men mysit hade jag det iaf.

dagen efter blev det att sova i soffan, leva i mjukisar och städa liiite. :)

dagens planer är att städa rummet :$ och sedan ut på en promenad med Hulda som är hemma :D


Har lagt ut bilderna från studenten på face nu iaf (Y)




Pigg och glad vid kl 6 på morgonen- NOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0