Lampan ovanför mig lyser

Idag var det studentmiddag på möbeln. Uppträdanden, helt ok mat och lite showigt sådär. mkt uppskattat!

Innan middagen var större delen av HP06 i skolan vid 9 för att planera det sista inför studenten. Jag messade och ringde massor av folk för vi var tvungna att få tag på en stereo. Men Ronja verkar ha fixat det.

Lite tråkigt att alla inte är lika engagerade. Men om man inte yttrar sin åsikt så tycker jag heller inte att man har ngt att klaga eller påpeka över. Det är vad jag tycker.

Inget- INGET ska få förstöra denna kommande fredag. Jag ska ha kul!

Jag blev lite orolig idag. Var livrädd över att mamma och pappa skulle ta en nakenbild på mig på skylten eller en bild där jag sitter på pottan. Eller tog en bild där jag är skallepär! Jag hade faktiskt hår, dock jääävligt ljust så att det knappt syntes ngt alls.. :/ men va fan nu har jag massor :p mamma var såhär: nej, du får inte veta vilken bild. jag: meeeen jag mår fan dåligt av att inte veta! det är väl ingen naken bild? Mamma ba: det har du inte med att göra.

vet ni hur jävla rädd jag blev? Men sedan sa hon lugnande: nej, vi har inte tagit ngn bild som du skäms över. phu

Imorn är det stan med sis. Sedan hem till Doran för lite kalas och sedan till Husby för myspys. Tummen och high five på den!

snart så är det min tur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0