Happyface!

Ja, alltså om 24h har jag tagit studenten. STUDENTEN! surt med bajs väder- men det ska fan inte få stoppa mig!

Allt känns så bra och jag tror mitt hjärta har blivit helt. Det har alltid fattas ngt, men jag har inte vetat vad. Nu har jag kommit fram till vad det är. Och för det är jag också extremt glad.

Med bra musik, lycka, framgång? och med en positiv inställning kommer man långt. Jag ska verkligen göra mitt yttersta för att verkligen klara mina mål som jag har i mitt liv. Jag ska göra allt för att jag inte ska hamna i min dåliga cirkel. Om allt går enligt planerna, har jag inget att oroa mig för.


Why not
Try everything
Why stop
Reach for any dream
I can rock
Cause it's my life
And now's the time


Snart är det dags igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0