En lördag

shit! Jag är så sjukt trött idag. Somnade 12 i natt och vaknade 10. Sedan har jag ätit frukost, glott på tv, och vad gör jag? Somnar på soffan. :s

Nu sitter man här, mer död än levande. Jag har inte ens vart ut i solen idag. Jag orkar inte liksom. Ska snart ta en dusch och hoppas på att jag blir piggare.

Ikv blir det 60-tals kväll i Ottars. men vette tusan vad jag ska ha på mig.. hmm? Jag har några förslag men ändå inte. Jag ska vara hemma hos Elin innan iaf och det känns som det kmr bli roligt. Saknar liksom the old days.

Snart lär jag leka med Emma, Rooooney, Julia och massa annat folk också. Jag har inte glömt bort er! 



& så lär jag ta & plugga lite. (Y)

Vrf kan jag inte äta?? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0