Detta med rubriker



Det är svårt att komma på bra rubriker till inläggen, men shit the same.

Jag var ute och sprang igår, medans pappa gick. Jävlar du vilken bra tempo jag hade! Måste faktiskt få peppa mig själv med att klappa mig på axeln o säga bra jobbat! 8min när jag var vid ladan i slutet där jag träffade på pappi. Så det hade kanske tagit 11-12min. Kondisen finns, kan bli bättre, way more :D

Annars så ser mina dagsplaner ut såhär:

13.00 Doris & jag drar till badet solar, svalkar oss?
14.00 mormor anländer
dricka mängder med vatten och peppa till match (Y)
17.45 samling
efter 20.00 får återse sötnosen min och om jag känner honom ätt
blir det att kolla på U-21 om vi hinner se den.. :)

Så, så ser mina dagsplaner resp kvällsplaner ut.

Det är helt otroligt vad musik och personer kan göra en så himla glad..

Men jag vill träffa EMMA Olsén. jäääävligt längesen igen =(



Kommentarer
Postat av: natalie

jag är glad för din skull zarro! puss :*

2009-06-24 @ 20:40:24
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0