AAAAAAajjjjj

Jag har bränt mina axlar som fan.. =( det är synd om mig.

Jag vaknade för ca 30 min sen. Jag trodde jag skulle kör i Gävle idag kl 8.30 men jag ska köra kl 13 ist. V A R M T ??
Tacka vetja AC annars avlider ja.. Hoppas det går bra attköra idag och det som är jobbigast är att inte veta vem man får köra med. Så det får bli att jag har dubbellektion i Gävle med Mia ist för att åka från Tierp med Jörgen. Jörgen är jävligt klockren att åka med dock.

Ovanligt att jag vaknade och mådde illa igen? Svaret är nej. O jag är inte gravid!!!!

Sitter här nu o glor på Djurpolisen. Jag o mitt illamående. Det går för fan inte att äta. Noll hungrig.. :s

Förutom att köra ska jag se till att inte vara ute i solen så mkt idag. Får se hur det går..

Nu är det inte lång tid kvar i skolan. Det är kanske som Julia säger, att jag mår illa för att det är så mkt som ska hända. Båtresan till Åland då jag hatar att åka båt, studenten o allting annats som finns runt omkring mig.

Men jag är lycklig ändå, med eller utan mat..? (Fast det är jag ju inte om jag mår dåligt) :p Tss

Kommentarer
Postat av: Bella F

Örru, carro.. Först vill jag bara fråga, hur stort rum har du egentligen din skitgris. Trodde jag hade mycket att städa som har en hel lägenhet men för dig tar det ju typ två veckor att städa ett rum.. alltid på facebook och här inne står det att du ska städa. skynda på lite ;) sen så när jag körde så körde jag bara med MIA, hon är ju oxå jätteduktig.. hennes förtjänst att jag tog körkort så fort :D Blir du uppe på gränby ngt i sommar??

2009-06-02 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0