Östhammar + avklippning av hår

Igår kom skrutt & Tompa hem till mig efter 4. Vi drog vidare till Östhammar till campingen. Det var fett varmt, men mkt mys ändå. Johan & Tompa är riktiga grillmasters vill jag säga. mkt gott vare

Erik kom efter tio. efter maten spelade vi gurkan å Johan blev nog irriterad på mig & för att inte nämna Tompa också. Haha jag är blond ok?? Så det blev Yatzy och Chicago sen. Som jag endats skrev poängen. Blev bäst så tyckte ja.

Vi kom i säng efter 2 på natten tror ja. Jag dog av värmen typ. i början sedan hade jag ett påslakan, fleecefilt och Johans täcke + hans värme. då var det perfa- dock jävldigt varmt när vi gick upp.

Klippte mig idag så var tvugen att gå upp 8.45 typ. Alla var mer döda än levande- men jag fick med mig grabbsen upp iaf så då följde med mig till bussen som skulle ta mig till Tobo. det var äckligt varmt redan då. hua

Sedan var det bussbyte i Gimo. 817 hade NOLL, zero AC kan jag ju säga. Jag dog där. höll på att somna flera ggr också.

Klippte mig väldigt kort, lite ågren faktiskt. men som Ynk säger- det växer ut.. sakta men säkert.

Sedan var jag in till stan med Milla. Handlade present till Johan och sedan gick jag med Hampus på stan, Tog bussen hem vid 5 mötte Emma O på bussen.

Sedan blev det hem o bada i baljan. Ligger här nu i värmen.

Bilderna kmr så småningom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jaa.. du kan vara busig med :D <3

2009-07-03 @ 09:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0