Nu är det över

Jag har under dessa dagar umgåtts med Johan iom att han har vart ledig.

Jobbade i söndags. Kom hem efter 16 och in i duschen och fräscha upp sig lite. Sedan drog mamma och jag till Johan på fika. Det blev kakor, gammaldags vanliljglass för den är godast :) och jordgubbar. mums!

Sedan efter fikat degade Johan och jag i soffan till efter 1 för då låg jag i hans famn och sov. Så han väckte mig och frågade om vi inte skulle gå och lägga oss. Jag var fett trött och svaret bkev vrf? ligger bra här? men det gick inte JOhan med på. haha

Vi gick och la oss och jag somna igen på stört. Johan skulle upp vid 8 för att lämna bilen i bergby för byte av däck. Sedan kom han tillbaka och somnade om. Vi gick upp typ halv tolv. satte oss och vi degade framför tv:n återigen. När vi sedan blev hungriga hämtade Johans farfar oss då Johan fortfarande int ehade någon bil. Så åt hos hans farmor och farfar. Korvstroganoff och ris. Jävligt gott!

Sedan fick vi skjuts till Bergby och Johan hämtade sin bil men däcket hade inte kommit än så den hade stått där helt i onödan. Vi åkte hem till Patrik och Carola för Johan skulle vattna blommor och fylla på Hampus tele. Efter det drar vi hem till Johan och kollar på film. haha upps

Sedan insåg vi att vi var jävligt sugna på hamburgare så vi drog till Gullans och ica och handlade jordgubbar och choklad. Fan vad nyttiga vi är då!

Så vi smackade in maten och den var jävligt god! Mätt blev man. Sedan kollade vi på tv med resterande familjen. Kom i säng efter tolv tiden. Det var väldigt kallt i natt men sov gjorde man ändå. Mer kroppsvärme bara. Myspys

Hampus den jäveln ringer och väcker oss vid 9.30 för att tacka Johan av påfyllningen av mob, det var inte så att han kunde messa och säga det nej då :p

Vi somnar om och vakanr lite efter 11 då Isak ville komma in till oss. det fick han inte. hihi

Så har vi ätit frukost och återigen glott på tv :$  Nu har Johan lämnat mig.. Han ska jobba och på tal om jobb så börjar jag på H & M imorn. 11-20.15


Nu ska jag ringa Rooney och vi ska ut och motionera oss, det lär göras efter massa tv tittande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0