Muerto

Okey, idag dog jag på jobbet, eller nästan iaf. Jag började som sagt kl 7 ist för 9. Jag fick baka. Sedan efter lunchen, vid 1 tiden ringer Sandra och behöver hjälp in på badet så det var bara o spida in där och jävlar i min låda vad varmt det var där! Det kändes som svetten rann o att man hade värsta lökarna, det låter inte så fresh men va fan varmt vare o byxor hade jag.  det var non-stop med kunder från 1-4 typ. kmr därifrån 7 över 4. sedan ska jag fixa kyckling och baguetterna var slut, men det fick Christer fixa.

Jag drog hem på ögona böj. Slet av mig mina arbetskläder, på med shorts och bikini överdelen. sedan låg jag ute i solen och stekte med musik i öronen samtidigt som jag läste VR.  Det börjar ta sig nu. Det var en artikel om size zero, att nu måste vi människor verkligen bevisa att detta sk mode inte är ok i världen. Våga stå emot! Jag hoppas att det där vänder, att man blir uppskattad för den man är, för hur man ser ut och att inte känna den där pressen "åh nej, jag har gått upp 4g måste banta"- känslan. Go go go

Imorn är det jobb igen. 8-16

den kommande veckan ser ut såhär:

sön: Jobb ICA 8-16
mån: H&M 8.30-17
tis: H&M 8.30-17
ons: H&M 8.30-17
tors: H&M 12-20.15
fre: 12-20.15

Lördag blir det Gröna Lund med älsklings Johan, Ynk & Tompa :) Jag kmr garanterat bli barn på nytt!! :D:D


Kommentarer
Postat av: Ynk

Det kommer bli skitkul :)

2009-07-18 @ 22:37:32
URL: http://kregert.devote.se
Postat av: Anonym

Helt rätt carro, den där synen måste verkligen ändras!

2009-07-19 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0