Kört

Idag blev jag väckt, av Johan. Han började peta lite på mig och sedan hörde jag ngt om att du, kl är 20 i 12. Jag ba: VA?! Jävlar, jag var visst trött.  Johan hade vart vaken i 50 min då så det var snällt av honom att låta mig sova iom att jag vaknade mitt i natten av en dundrande huvudvärk. Jag låg och tänkte där för mig sj att om jag somnar av brukar det gå över. Helvete heller! När jag vaknade vid 9 tog jag modet och gick upp och tog en ipren och gick sedan och la mig igen. Därför blev det nog att jag sov länge.

Johan lämnade mig vid 13 tiden. Jag och mamma drog till Gävle för att köra. Det gick väldigt bra! :) Får mkt beröm och nu börjar jag inse det här med körkort. hua! Vi snackade om uppkörning och grejor lite läskigt!

Kom hem vid 18 tiden. Jag kollade lite på tv och sedan täntke jag hålla på och bränna mina filmer på DVD men det gick fan inge bra så har gett upp! Gick och bakade ist, småfrallor. Det gick bra däremot. Men dock smakar de inget.. =(

Brist på annat så brukar jag skylttexta, emn nu lär det bli ändring på det! Nu lär jag sätta mig med körkortsfrågorna..


Det där ska jag fan ha inom snar framtid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0