Jobb vare ja

Shit! Jag har inte bloggat på skit länge. enligt mig sj.

Jag gör samma sak varje dag typ. såhär ser min dag ut:

går upp kl 6
tar tåger 7.15
är i stan 7.41 går för att hinna med bussen till gränby, om inte knallar jag.

sedan efter 8 köper jag min lunch. börjar 8.30-17 kmr hem helt död 18.50
så ser min dag ut, när jag väl kommer hem ska hunden ut, han ska ha mat, Milla & jag ska ha mat och den ska göras. fy vad detta är jobbigt.. :p

Imorn får jag hela 4h sovmorgon! Jag är galet lyckligt. ¨då känns det som att det inte spelar ngn roll om jag kmr hem 21.50 för 4h sömn äre fan värt det!

Nu ska jag fixa matlåda, duscha och sedan sova..



brist på annat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Löst sig och löst sig vet jag inte! men vi börjar lite lugnt! :) hur är det med dig då gumman? <3

2009-07-24 @ 11:35:47
Postat av: Anonym

glömde namnet ;p

2009-07-24 @ 11:36:06
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0