Jobb & Johan

Sådär ja. Om jag inte jobbar är jag med Johan typ om han inte jobbar då.

Jag jobbade på H&M igår. & inget gick som det ville! Dagen börjar med att 7.45 tåget inte går på sommaren så jag blir 30 min sen till jobbet. Sedan när jag slutar kl 17 kunde jag ha hunnit med bussen från Gränby men det var fint väder och jag tänkte att det går ändå ett tåg 17.49 sedan när jag, 30 min senare kommer till stationen så står det inget om "mitt" tåg som jag skulle ta. nähe? ok fine. jag kollar upp i tidtabellen och då står det sedan, pyttelitet högst upp att det tåget går under juni och augusti, alltså inte juli månad. Jahapp, så då fick jag sitta på stationen och dryga. Tröstade mig med att köpa en daimglass iaf.

Någon öppnade min dörr så jag vaknar 3.20 typ av att Isak kryper in under sängen. SUCK! Jag anar mina misstankar.. och inte var det mamma iaf

Nu ska jag tvätta, städa och baka :) = HUSMOR Carro is back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0