Jobb dag 1 avklarad

Då har jag jobbat min första dag på H & M. det gick väldigt bra och som vanligt trivs jag som fisken i vattnet med folket där. Jag har fått stått i kassan idag- utan Karin hade jag nog dött! Tur att jag har henne där. Jag luncha med Kim idag också. Det blev Burger King. hehe gott vare iaf :)

Sedan har jag plockat varor och det gamla vanliga. mellan 17-18 stod jag i kassan. All by myself! Stressigt och mitt hjärta slog i 180. Även om det inte tar så lång tid så känns det som evigheter! Jag har inte hittat ett bra system ännu, men det kmr nog.

Jag skulle sluta 20.15, men det var så lugnt så jag fick sluta 18.30 och det gillas! Nu kom jag hem 19.45 ist för 21.45 och det tackar vi och tar emot. :)

Sen jag kom hem för ca 1h sen har jag hunnit ätit mat och läst tidningen. Vrf kunde man inte hylla Michael Jackson när han levde ist för efetr hans död?? Han var iaf en jävligt bra sångare och koregraf!




Insåg att mina gamla bilder är borta från datorn :s


Kommentarer
Postat av: mia

skönt att du fått vart i kassan då! :) kommer få fint de där gummsi!

2009-07-09 @ 13:21:55
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0