Jag är fan bra lycklig

Att gå från att alltid vara nedstämd, neggo till att vara mer gladare och positivare till saker och ting gör att man mår så himla mkt bättre. Jag kan lätt säga att jag har kärat ner mig, och jag mår bra av det. Det är inte så att jag dör om jag inte är med Johan, utan vi har hittat en mellanting. Vi sitter inte ihop 24/7, vi kan förfesta med våra kompisarr, vi kan festa på samma fest tillsammans utan den ena måste ha koll på vad den andra gör, vi litar på varandra och är ärliga. Allt blir mkt lättare från början då. :)

Så nu sitter jag här, en lördagkväll medans Johan är och festar med sina kompisar. Är jag sur för att han festar utan mig? Självklart inte! Ringer jag och kollar läget stup i ett? Vrf skulle jag göra det? Låt killen roa sig känner jag haha :p

Idag har det vart jobb. Jag vaknar upp i Johans famn vid 8 tiden. Skapligt trötta! Åt frulle, åkte med honom till affärn, satt i kassan, städade, plastade in jordgubbar, kasan, mejeri, kassan å sedan sluta.. :)

Sedan somnade jag på soffan inte helt otippat. sedan avr det abra ut med Isak och nu sitter man här och kollar på sommarkrysset. Helt själv! men sånt som händer :)


Jag ska försöka att inte skriva så mkt om kärleken nu men nu är allt bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0