Idag äre fredag

Igår var det torsdag. Johan hade ställt mobilen på kvart i tio, men vi gick upp ca 10 över 10.

Vi åt frulle, jag duschade lite snabbt och sedan bar vi iväg till Östhammar. Vi hälsade på Johans familj som var där och en massa annan släkt till  honom.

efter en heldag i Östhammar nästan, drog vi hemåt och hela min familj + Johan åt på golfen för att mamma & pappa firade 15 år i bröllosdag. Det var trevligt och mysigt. gott och mätt blev man..

Det blev en lugn kväll med tv kollande. Kollade på bröllopsvideon som vi alltid gör. Efter den kollade vi på Fucking Åmål. haha vadå att man kan alla repliker nästan?? illa som satan.

dagens planer är att duscha, fixa i ordning sig, ut och gå med Isak och sedan ta bussen hem till Johan. Johan jobbar till 16 idag och sedan ska Hampus, jag & 3 kusiner till Carola ha en suprise till honom. O Johan är sääävligt nyfiken. älskade <3

En glad nyhet är att min mob är på hemgång :D


bara för att Isak är dryg nu får han stå för bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0