Bloggtorka??

Herregud! Känns som att jag aldrig hinner att sitta här. Ja, vad gör man? Massa annat är ju ganska så klart.

i fre jobbade jag till 5 och var sedan med Johan. I lör åkte jag till Gröna Lund med Johan, Ynk & Tompa. Jäävligt roligt! Synd att det var mkt folk, men tur att det inte regna. det var soligt och varmt :) Men vad kan man vänta sig när det är löningshelg och sommarkrysset + stockholm live? klart som tusan det var mkt folk. haha

Vi kom hem lite efter tolv på natten. Vi somnade på en gång i princip pch vaknade dagen efter utvilade och pigga. Mys.

Söndagen tillbringades med Julia, Bella och älskling. Vi bakade bröd (som förövrigt är slut idag?? :s) och hade picnik vid bergstäcktet i Tierp. Det var tänkt att vi skulle bada men det var för jävla kallt att det blev en kort fikastund. Jag hade jävligt roligt och det var lite som gamla tider. Lär göras om :)

Det blev en lugn kväll sedan. Glodde på film som var väldigt bra. sedan natten.

Upp idag vid 10. dags för jobb. Det har gått väldigt bra, men dagen kändes väldigt lång. Imorn är det 8.30-17 som gäller och sedan ska jag ut och springa när jag kmr hem. ett måste!

Bilder kmr upp senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0