weekend is over

Jepp. Då var helgen över då. Jag har jobbat och tjänat pengar för att sedan kunna göra av mig med de och även kunna spara. lite svårt att spara ngt om man inget har för att påpeka.

I fredags så städade jag mitt rum iaf så det behöver jag inte göra nu å det är as skönt! :)

Träffade Hulda, SOnja & Doris idag :D mkt trevligt. syjunta ojoj hur ska det gå när vi är typ eum äldre? Kan ju inteskriva tant eftersom det är en del av oss eller rättare sagt alla även 17-åringarna ;)

Jag vill gå på bio!! Ingen som vill gå med mig? Vill se bröllopsduellen, Australia, Yes man å ja en del bra verkar gå  nu.

Just ja! Doris kom in till mig igår när jag jobbade och vi började planera på vad vi ville se i Australien. Det verkar som vi ska vara där ett bra jävla tag! Jag kmr fan få leva på vatten å bröd. (inte för att jag betalar ngt hemma, men ändå!)

Tur att Nutrilette finns haha

Idag blir det iaf en tidig kväll. lägga mig kl 10 efter jag har kollat på 5an. Magikern som avslöjar alla hemligeter ;)


Tace care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0