Vad hände?

Ja, det undrar jag också. Ju mer man upptaderar desto mer läsare har jag kommit fram till. Hur som haver, jag har spelat cup därav skrapat upp mina knän, lekt med Ronjis & busat med Julia.

cupen: Jag gick upp 05.15 för att sedan åka hem till Ronja med gemensam frukost med resten av laget. Vi kommer till Gimo ca halv åtta. Ombtta & klata & jävla tur var väl det. Vår första match började nämligen kl 8. Det gick helt ok. Det blev 3-3 mot Sunnersta. Jag gjorde ett mål fast på straff och jag sköt inte över eller i stoplen det tyckte jag var lite coolt. Lite nervös va jag allt. Rogga (Pingu) sa medan vi var hos Erik att om man absolut inte ville ta en straff så skulle vi få säga till. Så när det hade blivit 3 hörna = straff & han säger att jag ska ta den vad svarar jag då? - Nej, jag vill inte. Tänkte att jag skulle då få slippa det, men Ikke! Så det var bara att ställa sig där, lägga bollen på plats å göra mitt bästa. Jag är inte direkt ngn målgörare, men det gick in! & kul att man har mammas support liksom. Hon ba: Ledsengrabber men den kommer att gå över. Tack för den mamma! Nåja de restrerande matcherna skiter jag i å ta upp för de gick inge bra. Mina ben orkade typ inte springa. Kändes som man hade 20kg extra att springa med.

På kvällen kom Ronja & lekte lite med mig. Blev lite sing star, top model & drömkåken. Sen var vi helt döda och somnade 00.30 typ. Gick upp 10.30 men vakande 10.00 Åkte med Julia till Valbo där hon shoppade. Jag kände inte för att handla ngt 6 så hittade jag inget ändå sen så det gjorde detsamma. När vi kom hem till henne äter vi lite tacos, spelar kort, och gör en egen lek. Vi valde 10 st låtar så skulle vi tala om vem det var som sjöng och vad låten heter. Det var roligt men Julia sög på det :p haha Åkte hem efter 8. Kollade på tv och sen satt jag lite vid datorn.

Idag har jag inte gjort så mkt. Ska snart till ica och handla å sen äta mat å sen ville Milla möblera om mitt rum, men jag har noll ork å har lovat det. Inte bra! Det är bara å härda ut. Skolan börjar ju på måndag så atte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0