vad hände?

Jag som var så duktig på att blogga nästan varje dag och sen sa det bara stopp.

Jag har tränat, haft praktik pch jobbat. Det gamla vanliga. Borde städa, borde plugga men som sagt. Det är ju en dag imorn också :) ja, alltså efter jobbet. idag har jag vart jävligt trött efter jag kom hem från jobbet. så det återstår att se hur pigg jag är imorn.

Nästa helg då äre kommuncupen :D det ska bli jävligt ruligt! me like oh nu loggade Rodrigo in min Chilenske kompis ;)

vad har jag mer på hjärtat `då? Väääldigt mkt, men jag orkar inte ta upp det just nu...

Vill hitta på ngt snart med tjejorna! Typ Lisa, Alx, Emma, Josse ja, you name it! :) Vad sägs som nästa helg efter cupen?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag är taggad på de :D

2009-01-31 @ 22:39:41
URL: http://malinalexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja, och snart är de lov också och då tycker ja att vi borde göra något :)

2009-01-31 @ 22:57:34
URL: http://malinalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0