ups

Lite dålig upptadering här kanske. men hur som haver.

I ons alltså igår var det praktik. Det var så lugnt att jag fick sluta hela 1h innan. Det var najs! Idag var det praktik igen. Mkt lugnt var det. Alla gick runt å typ frågade varandra avd man skulle göra. Rensade lite här, lstädade lite där. Sen då? Inga kunder var det typ heller, men men. Kom hem kl 10 i 6 och jag var hungrig som ett djur. Det är torsdag och därmed pankisar Gott! Direkt efter maten byta om å sen lyssna på radion en stund. Bandit rock för kännedom. Sen drog vi till träningen. Helt ok träning, kmr ha träningsverk imorn vill jag lova, gött!

Imorn ska jag sola & dra till körskolan. Jag har ett mål å det ska ingen, no one, nobody få sätta stopp för! Jag lan lyckas I know that!


(Dock var mitt hår väääldigt blont för att INTE vara färgat)

man kan om man vill vara en katt

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jag trivs som fisken i vattnet. Lite långtråkigt ibland men mig går det ingen nöd på, det finns ju choklad i dessa lägen liksom. Är det hårdträning hemma nu eller? då måste jag ju öka min träningsdos också nu:P Krams

2009-01-15 @ 23:14:05
URL: http://thereseialperna.blogg.se/
Postat av: Therese

Mja, brädan tar sjukt på låren men nån kondis får jag ju nte. Men nu är träningskläderna nere så nu får jag väl satsa. Vem är nya emelie?

2009-01-15 @ 23:56:48
URL: http://thereseialperna.blogg.se/
Postat av: Julia

Man kan klara målet om man vill.

2009-01-16 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0