School

Söndag idag. Jag har jaft en jobbigt natt. Jag stänger min dörr som alltid. Så hör jag hur någon går in i dörren. Och sen hör jag hur någon kraffsar på dörren. Isak (hunden) ville tydligen in till mitt rum. Så mamma hörde ju honom & släpper in honom?! Jag blev skit sur å jag får ett svar tillbaka: Men han ville in här. Jo, men tack jag vet det. kanske därför jag stängde dörren för att han INTE ska kunna ta sig in? Han hoppar upp och ner ur sängen å kryper under sängen, så med andra ord ligger han aldrig stilla.
   Och inte nog med det heller. Syrran staplar in också. Hon trodde (som vanligt) att hon smög. vilket hon inte kan ha gjort då jag vaknade av att hon gick in i något och tappade något. Så jag har haft en jobbig natt. inte nog med att jag blir väckt, det är varmt också.

Hade ställt kl på 9.50 då jag hade fotbollsträning kl 11 till 12.30 mkt skönt att ha den träningen på morgonen! Annars har jag tvättat och glott på tv. Som vanliga söndagar.

That's it over and out


Jag vill va brun-are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0