Ny vecka, ny dag

idag är det måndag. Alltså mer än en v till det är helg och jag är ledig. Great! idag var det skola. Nu känns som allting kommer på engång igen, men det är nog jag som är dålig på att planera. Som alltid! suck blir så less på mig själv. Jag ska iaf börja med vitaminer och se om det hjälper för har blivit så jäkla trött igen nu. inte bra!

Imorn är det redovisning i Natur. Great! Not! Förklara för mig, för jag fattar inte själv hur man kan ha redovisning efter 2 lektioner med lärare och ca 4 ? st utan lärare, inte ens vikare! Förvä'ntar de sig att man är värsta snillet själv? Nej, jag sätter mig i protest till det!

Annars så är mitt liv lika kaotiskt som vanligt. <Stökigt rum, ont i axlarna och trött. precis som det ska vara.

Nu äre sova som gäller peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0