lördagen

Min lördag blev att jag vakande ca 11.30 mkt skönt! Satte mig vid tv:n & åt frukost. Sedan runt 2 tiden åkte mamma och jag till ica och handlade. Efter inhandlingen och efter att Ferry tog guld i ngt typ VM guld i skidskytte kanske? nåja jag drog ut till stugan och städade. URK! Säger jag bara men nu äre fint :)

Jag har sedan gjort paj och ringde till farmor och har haft henne här sen sju. hon åkte hem för ca 20min sen. Vi har i princip bara ätit känns det som. Nu kom mamma hem också, Hem från 40 års festen. Pappa är nog kvar. Okey tillbaka till ämnet. Jag har nästan gjort det som stod jag skulle göra. Städa rummet gör jag imorn och tar min tvätt då också. Jag har agerat husmor idag (lite mer än vanligt höhö)

Nu funderar jag starkt på att läsa min bok som kom idag "Sanningen om Gömda" av Monica Antonsson. Verkar bra. Det är lite bilder i! :) That's it!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0