Det tar sig

Ja, det gör det. Inte nog med att jag släckte lampan i natt ca 2. Jag ställde kl på 9.45 och var helt död. Jag skulle träna idag kl 11. Så det var bara att gå upp å köra. Det var väl en rolig träning, men jag är hur trött som helst! Gäspar som en gammal tant. Höll på att somna också. Inte alls bra! Men hur lyckas man somna till Bandit Rock liksom? Jag gjorde det iaf! Eller slumrade till ca 10 min. Väldigt skönt dock. 

Borde ta tag i mitt rum. Rensade mina låder och nu ligger allt utslängt på golvet. upps.

Verkar som alla ska ta tag i sig själva med att äta nyttig och röra på sig, även jag. Jag har faktiskt börjat bra! Pomenader, nyttig mat och motion. En dag imorn med. SÅ vad tusan äter jag till luch imorn i skolan? Jag får helt enkelt ta matlåda med mig. haha Nej då. Så illa ska det inte bli. Men det blir väl det gamla vanliga. Frukten. och ev en yoghurt.

Jag håller på å planerar för Australien resan. Inte nog med att jag måste ha 30 000:- utan jag måste ha mer än så. Men jag vet iaf vad jag vill göra där å 1 mån får räcka. Till att börja med. höhö Synd att det tar sån lång tid att flyga dit bara.

Som sagt, skola imorn. Jag kmr att vara död, MEN jag får tänka på att det är sista terminen och att jag måste kämpa in i det sista! Inte skolka så mkt. är jag trött på morgonen. ja upp och hoppa en då. det går inte för sig att ligga kvar i sängen! Jag får försöka att lägga mig tidigare då bara.



Det bara måste gå vägen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Promenad blir det i helgen tycker jag! Vi tar tvåtimmar'n. Ja?!

2009-01-12 @ 06:22:58
Postat av: Mia

haha men gumman, så skulle du inte skolka så mkt så kom du inte idag :D

2009-01-13 @ 15:21:24
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0