Busat (igen)

Ja, gott folk. Då har jag busat igen med min kära vän Julia. Hon och jag har (tro det eller ej9 varit super nyttiga idag! Vi har gått på en promenad, käkat kyckling sallad, ätit fruktsallad & lite nötter sådär som efteråt. Medans vi åt kolalde vi på filmer. Vi värmde upp med "Min brors flickvän" lagom film som uppvärmning, men dock väldigt pinsam film! Haha

Sen efteråt kollade vi på "barnhemmet". Den var väääldigt bra! För Julia var den läskig så hon fick hålla i min hand, i en kudde, gömma sig under täcket eller hålla för öronen. Ni ska se hur rädd hon är!! Haha jag garvar som vanligt ihjäl mig när jag kollar på skräckisar med julia. Men lika bra & roligt har jag för der :) Kan starkt rekomendera dessa filmer!

på tal om andra filmer. Min kära vän Julia har inte sett Step Up 1 eller 2 vilket jag ska fixa åt henne. Sen så om man vill kan man faktiskt kolla på "Stick it" för att få en träningsgläde eller tja, motivation för träning vill säga! Gå in på youtube och sök på stick it trailer. Ni kmr inte att ångra er!

Ja, det var väl allt för denna gång. Nu ska jag lägga mig i sängen, med datorn på magen och kolla på top model. Det gillas! :)

Träning imorn dock men det är imorn eller tja om några timmar :) See ya later!


Kommentarer
Postat av: Julia

man kan alltid bli jätte rädd om man vill:D

2009-01-11 @ 18:35:03
Postat av: Yksi

Stick it... cool...

2009-01-11 @ 18:38:30
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0