Bra planer men vad hände sen?

Åh gud vad jag skulle göra mkt idag! Jag tänkte åka till Tierp för att sola, gå till körskolan och städa mitt rum! Men jag känner mig lite seg å sådär svårt att ta tag i kregen. Milla ligger i sängen förtfarande. Suck!

Mamma väntar  väl på att jag ska ta ut Isak och det känner jag inte för just nu. Känns som man är nyvaken och då orkar man ju inte göra ngt. Men bara å klä på sig och gå I guess.

Sen ska jag kolla på Gode og onde dager. sen efter det (om jag nu inte åker till Tierp) så tänkte jag städa mitt rum. Nu behövs det!

Just för stunden håller jag på å kollar på don't stop th emusic och herregud! Har nog aldrig kollat på MTV å lyssnar på såhär många bra låtar. De gamla som nya. t ex nelly Furtado- All goods come to an end dedn är bra :)

Nåja Jag vill iaf se Peter Johansson  i Champions of rock men den verkar bara gå i Norrköping?! Kan den gå i Sthlm så skulle jag bli as glad!!!







& Ja, det var han som spelade Ren i Footloose ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har aldrig varit nåt idol-fan så jag vet inte men. I guess det är hon de pratade om i slutet av säsongen i höstas. Men va kul! Är hon klar? Vad blir det i helgen då? puss

2009-01-16 @ 15:18:25
URL: http://thereseialperna.blogg.se/
Postat av: Therese

Är det inga mer inomhuscupper för er?

I helgen ska jag nog åka bräda eller skidor, sen börjar jag jobba igen på söndag. No more sleep alltså. Är det fortfarande bara helgjobb eller jobbar du typ em och så också? puss

2009-01-16 @ 19:53:29
URL: http://thereseialperna.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, ja vi svenskar är jätteexotiska här:P

Ååh kommuncuppen, va kul!!!:) Jag vetinte exakt datum. Strax efter påsk tror jag. När dundrar serien igång? Ör det slutet av april eller?

2009-01-16 @ 23:57:32
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0