88 my number!

Nu är det såhär va att några verkar tycka om att läsa min blogg^^ nämligen så att det är hela 88 st som har kollat in min blogg flera ggr :p fast kan ju ha att göra med att syrran fixade bloggen (låtsas som att det inte är så lalaa)

Idag har jag åkt till stan. Köpte ett par byxor från H&M å en hmm vad ska man kalla det? en slapp t-shirt tröja? nåha från Vero Moda iaf och den är vit. Sen har jag vart hemma hos farmor och fikat lite. Kan ju lova att man aldrig blir hungrig så länge man är där! :)





Jag är arg & irriterad. Vrf vet jag inte? Min reaktion av vadå? Jag är kanske arg på mig själv, men varför? Imorn då är det lördag och jag är ledig. Men vad ska jag göra? Någon som har något förslag? Ska nog ut på en springtur (kanske) och plugga så jag får det ur vädret.  Städa lär jag nog med göra. Ska bli skönt att vara själv hemma imorn. Bara jag & Isak hemma iofs. Mamma och pappa ska på 40 års firande å Milla drar till stan. Jag får sitta hemma helt mobbad. KUL!!!






Min fina header av sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0