2009

Ja, så vad hände det igår då för mig? Jo, jag drog först till stan. träffade Gotthard, köpte lite på stan & Milla fixade min frilla & smink. Vi hade jävligt roligt när Milla skulle sminka mig så det kanske tog lite fööör lång tid. hur som haver, jag hade tänkt att åka 16.49 tåget från stan så jag skulle hinna hem & byta om, men ikke! Jag var väldigt noga med att det skulle gå ett tåg & kollade upp det och allt MEN när jag kommer till stationen lagom till att tåget ska gå så står det inget om att det ens ska gå ngt tåg. Inget om försening, inget om att det ska avra inställt, NADA!

Så jag får sitta på stationen & vänta tills 17.19 tåget. Det var jävligt kallt & bea skulle åka med oss till Julia och där skulle vi vara kl 18. Kmr till stationen 17.44 cyklar som en galning hem, byter om & Bea väntar vid busshållplatsen utanför oss typ. (Hon visste inte vart vi bodde)

Vi kmr till Julia 18.15 vi äter as hungrig! Mkt gott vare också. Förfesten kunde börja. Julia, Bella & Anton hade dukat det så fint. (bilder kmr senare) Vi drar till Lurv (Daniel Blomfeldt) och festar där till 23.35 typ och då hade jag m fl tänkt å gå till garry men vi kom halvvägs och festen där spårade? Det kan man väl kalla det när ens postlåda blir söndersprängt av en raket? Jaja hur som haver vi gick tillbaka till Lurv. Hämtade mer dricka a la Ståhlberg. mkt god! & vid 00.00- slaget var vi ute och kollade på raketerna. Väldigt fint.

Vi gick hem till mig (vi= Bea, Julia, David & Morgan) var ute i stugan och åt lite mat och även sjäng singstar.Jääälvigt roligt! Sen skulle vi kollap å "The Notebook" Älskade film <3 Starkt rekomendera om ni inte har sett den! Jag var as pigg! Pratade jääävligt mkt. Julia & David somnade. bea & Morgan var halv vakna. Jag tror jag somnade typ 6.15 vaknade 6.45 somnade till 7.30 vaknade 8.15 å Då hade David dragit (ja, vi var vakna då) & nu var Morgan på väg till tåget. Så bea, Julia & jag fortsatte och sova till 10 kanske? aja lite sömn blev det. trött är jag. och imorn ska jag upp 7.30 för att hjälpa faster med flytt igen :) tycker det är roligt :) så tar 8.15 tåget från ö-hus och sen buss till Örnsundsbro. Så hur avr er nyår? :)


Kommentarer
Postat av: Milla

Ett fylleslag!

2009-01-02 @ 17:24:03
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0