090103

Jag jobbar nu i helgen. Händer inte så mkt. Eller jo, det gör det väl. det händer väldigt mkt. kanske lite för mkt. Jag var till faster igår och hjälpte henne än en gång med flytten så snart ser man ett slut på det där hoppas ja. Jag hinner knappt komma fram förns jag möter farmor. Bad news. Hon hade precis fått reda på att farfar kommer inte leva längre än till sommaren. det kan gå snabbare. vad ska man säga? vad kan man göra? ingenting! Verkligen ingenting! 

Det är bara att åka hem till farmor & farfar så fort man får tid. Så fort farfar är hemma.  Jag säger som syrran jag vill inte jha de sista minnerna av ett jävla sjukhus! Just sånna här tider så hatar man sjukhusen., Samtidigt som att man vet att de är bra. 

Over and out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0