The Holiday

Jag säger dock det. Vem fan har sagt att ålder spelar ngn roll när det gäller kärlek? Alltså egentligen? Det borde iaf inte vara några problem med att dregla över en som typ är fräsch 36 åring? Typ Jude Law, Wentworth Miller. Jag menar, det är ju skillnad på folk och folk ju :) Jag blev iaf as kär i Jude Law i "The Holiday". Ja, ni vet sådär töntigt kär som man var i alla kändisar när man var liten. Det håller i sig än kan jag lova. Kmr nog alltid ha små crush här å där (a) Spec i alla filmer. På tal om ngt snyggt då! Eller sådär snygg söt, det är iaf han Alex som är med i "Stormbreaker" och är nu även aktuell för "Wild child". Kolla på de å ni vet vad jag talar om! mumma. Eller för att underlätta för er. KOlla in bilden på Alex här.. MÅLLÖS!!!


Ska bara varna lite såhär. han ser väääldigt ung ut men han är iaf -90a (a)

      


& en sak till. Hans familj har en nära realation med Channing Tatum  (Killen i Step up 1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0