My day was here

My first day as 19. ;) haha ja, nu har jag blivit 19 år också. Känner jag mig gammal? Nej. Känner jag mig fortfarande omogen? Ja!

Jag har nu fläskat i mig en stoor bit tårta (alt tåta) sen har jag även ätit en bulle & en Dumle muffins. Gott! Men nu mår jag illa ist. Ups

Mina morbröder är väääldigt duktiga på att ringa & gratta mig :D Först ringer den äldsta morbrordern på morgonen, Niklas ringde för ett tag sen å likaså Pontus. (För kännedom)

Milla vill hitta på ngt. & Gammal som jag är så orkar jag inte. men jag får nog offra lite tid åt henne, eftersom hon har bakat massooor till mig, å det kan jag inte mer än säga TACK så mkt Sis. Sen vet jag itne vad som har flygit i henne. Hon har blvit ngt av en husmor här. Bakar, lagar mat å städar dock iofs inte. hon borde ta tag i sitt rum. Tss

Tack till alla som har grattat mig och jag har fått pengar & fina blooomor. Ska få mer till helgen iaf. Nice! I helgen jobbar jag dock...

That's it!


Kommentarer
Postat av: Milla

Husmor is the shit!!

2009-02-25 @ 22:44:12
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0