Måndag (9 dagar kvar/18 dagar kvar)

Jag lever med att jag har en nervositet. Sakta men säkert försöker jag lära mig. MEN det ska inte försöka stoppa mig från mina drömmar, mina äventyr!

Hur som helst. Jag jobbade i helgen. Vilket var helt ok. Menar har ändå ingen på alla <3-ans dag så det kvittade. Jag fick iaf en ros som jag tackar så mkt för :) det var roligt!

Idag ser mina plner ut såhär:

kolla på tv (Nähe? Ovanligt svar: nej)

ut & gå LÅÅÅÅÅNGT!

ta min tvätt å STÄDA ordentigt i mitt rum, kanske ta garderoben? VILL INTE DET!! Ngt som är svårt/ jobbigt med att sortera garderoben är att det kan inte kan ha vill man ha kvar å det man inte använder vill man ha kvar. Ja, ni ser man vill ha kvar väldigt mkt å så kan reaktionerna bli ja men just ja den här har jag glömt bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0